Handels betingelser
Betaling
Nyqvistnails modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Appelpay Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Nyqvistnails bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Nyqvistnails leverer på alle hverdage, leverings tid: 1-3 hverdage. Der kan være længere leverings tid ved helligdage. Alle ordre sendes med PostNord.
pris: 49
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Nyqvistnails vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Nyqvistnails
Hagendrupvej 18
4593 eskebjerg
louisenyqvistjensen@hotmail.com
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på louisenyqvistjensen@hotmail.com I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Klagemuligheder – oversigt
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Louisenyqvistjensen@hotmail.com.